Відповідно  до Плану школи з 11 по 15 грудня проходив тиждень початкових класів. Вчителі-початківці, готуючись до роботи в Новій українській школі, підготували і провели інтегровані уроки. Величко Тетяна Петрівна, вчитель 1 класу провела інтегрований урок з математики і трудового навчання за темою «Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Оздоблення виробів з паперу. Практична робота «Ялинкові прикраси». Урок пройшов у ігровій формі. Учні мандрували етапами уроку разом з казковими героями: Зимою, Дідом Морозом, лісовими звірятами. Відкриваючи основи математичної науки, першачки вміло сформулювали тему уроку і визначили мету навчальної діяльності. Ігрова вправа «Живі цифри» допомогла учням, перевтілившись в образ цифри, розповісти про неї. Маленькі школярі активно працювали, чітко відповідали на поставлені запитання, розв’язували задачі. Кожен учасник навчального процесу відчув себе невід’ємною частинкою єдиного цілого. А виготовлені самостійно ялинкові іграшки продовжили спільну справу – учні залюбки прикрасили ними святкову ялинку.












        Тур Тетяна Павлівна, вчитель 3 класу провела інтегрований урок з читання і основ здоров’я за темою «Школа спілкування. Ефективне спілкування. Уміння слухати. Читаємо казку Івана Франка «Лисичка і журавель». Підібравши цікаві завдання, пропонуючи школярам проблемні питання, учитель підвела учнів до формулювання ключових понять, а також зуміла розкрити основи життєвої науки – спілкування. Під час уроку цікаво була проведена практична частина: «Як попросити про послугу чи допомогу?» Ведмедик з Пасічником, ролі яких виконали учні, розіграли в діалозі форму ввічливого прохання. Тетяна Павлівна запропонувала учням проаналізувати форми звертань головних героїв казки І.Франка «Лисичка і журавель» і наголосила на важливій нотці теплого прийому – гостинності.











     Кравченко Альона Миколаївна, вчитель 4 класу провела інтегрований урок з української мови і природознавства «Вимова і правопис прикметників з суфіксами -ськ, -зьк, -цьк. Індійський океан». Урок був побудований у формі подорожі. На піратському кораблі «Чорна перлина» учні мандрували по карті, роблячи зупинки у Долині Мудрості, Кораловій бухті, Банановому гаю і виконували різноманітні захоплюючі завдання. Вхід у Казкову Печеру оберігали кажани, які також підготували учням випробування. А про виконання завдань діти сигналізували піратськими банданами. І вже на останній зупинці Льодовик учні віднайшли піратський скарб – скриньку з солодощами. 










Комментарии

Популярные сообщения из этого блога