Відповідно до Плану школи з 11 по 15 грудня проходив тиждень початкових класів. Вчителі-початківці,
готуючись до роботи в Новій українській школі, підготували і провели
інтегровані уроки. Величко Тетяна Петрівна, вчитель 1 класу провела
інтегрований урок з математики і трудового навчання за темою «Вправи та задачі
на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 2. Оздоблення виробів з
паперу. Практична робота «Ялинкові прикраси». Урок пройшов у ігровій формі. Учні
мандрували етапами уроку разом з казковими героями: Зимою, Дідом Морозом,
лісовими звірятами. Відкриваючи основи математичної науки, першачки вміло
сформулювали тему уроку і визначили мету навчальної діяльності. Ігрова вправа «Живі
цифри» допомогла учням, перевтілившись в образ цифри, розповісти про неї. Маленькі
школярі активно працювали, чітко відповідали на поставлені запитання, розв’язували
задачі. Кожен учасник навчального процесу відчув себе невід’ємною частинкою
єдиного цілого. А виготовлені самостійно ялинкові іграшки продовжили спільну
справу – учні залюбки прикрасили ними святкову ялинку.
Тур Тетяна Павлівна, вчитель 3 класу провела
інтегрований урок з читання і основ здоров’я за темою «Школа спілкування. Ефективне
спілкування. Уміння слухати. Читаємо казку Івана Франка «Лисичка і журавель». Підібравши
цікаві завдання, пропонуючи школярам проблемні питання, учитель підвела учнів
до формулювання ключових понять, а також зуміла розкрити основи життєвої науки –
спілкування. Під час уроку цікаво була проведена практична частина: «Як
попросити про послугу чи допомогу?» Ведмедик з Пасічником, ролі яких виконали
учні, розіграли в діалозі форму ввічливого прохання. Тетяна Павлівна
запропонувала учням проаналізувати форми звертань головних героїв казки
І.Франка «Лисичка і журавель» і наголосила на важливій нотці теплого прийому –
гостинності.
Кравченко Альона Миколаївна, вчитель 4 класу
провела інтегрований урок з української мови і природознавства «Вимова і
правопис прикметників з суфіксами -ськ, -зьк, -цьк. Індійський океан». Урок був
побудований у формі подорожі. На піратському кораблі «Чорна перлина» учні
мандрували по карті, роблячи зупинки у Долині Мудрості, Кораловій бухті,
Банановому гаю і виконували різноманітні захоплюючі завдання. Вхід у Казкову Печеру
оберігали кажани, які також підготували учням випробування. А про виконання
завдань діти сигналізували піратськими банданами. І вже на останній зупинці Льодовик
учні віднайшли піратський скарб – скриньку з солодощами.
Комментарии
Отправить комментарий